Translate

čtvrtek, září 28, 2017

Wikileaks, no tak jsem asi možná našel původ Morgellons

Na wikileaks jsem našel pozoruhodné informace, ale v angličtině, takže překladu sotva rozumím. Každopádně jsou to jasné důkazy o jakých si, pokročilých technologii. No tak to je čisté. Ehm asi se začnu zajímat o mezinárodní žalobu na jakési vědecko-armádní společnost protože, tam při vyšetřování, musí najít veškeré důkazy o tom co mám ve svém těle.

Národní laboratoře vytvořily transparentní tenké filmy, které by mohly vést k transparentním solárním panelům nebo oknům, které absorbují sluneční energii k výrobě elektřiny. 
Materiál se skládá z polovodičů dotovaných fullerenem bohatým na uhlík. Ačkoli podobné filmy byly vyvinuty v minulosti, jedná se o první zprávu o materiálu, který spojuje polovodiče a fullereny, aby absorbovaly světlo a efektivně generovaly náboj a separaci náboje.
Když manipulátory udržují pečlivě řízené podmínky, materiál se samovolně sestaví tak (* Jestli pak ti vědátoři testovali co to může dělat v lidském těle.. ? ono to je totiž přesný pocit toho co jsem na vlastní oči viděl, jak z podivné černé hmoty z mé kůže po rozetření mezi nechty jsem viděl jak se v mžiku z té hmoty jakoby z ničeho vytvořilo chuchvalcovité vlákno. Bylo to něco co jsem myslel že je možné jen počítačovým efektem...) aby vytvořil reprodukovatelný vzorek mikronových, šestihranných článků v oblasti několika milimetrů.


 
Jak vidím právní systém v USA, který na rozdíl od nás, když už někdo někoho poškodí. Tak většinou je oběť dostatečně odškodněna. Ovšem nevím jak v tomto případě. Neboť jsem si jistý, že potom co by se ozvali všichni. Tak by USA nezvládala platit škody a hlavně byl by to celosvětový skandál, jaký jsme ještě nezažili. Každopádně jednou k něčemu takovému dojde, protože je čím dál více lidí, kteří se tomu snaží přijít na kloub.

Žádné komentáře: