Translate

čtvrtek, března 23, 2017

Neuvěřitelná manipulace IDNES mi málem vypíchla oči + GMO utajování hrozby

No sotva se podívám na zprávy, tak uvidím toto :


Ono.. Já měl problém se zlomky ve škole také, Ovšem po jisté době co mě zlomky přestala učit škola, jsem je pochopil sám od sebe čistou logikou. 

Tahle zpráva z Idnesu, ta si ovšem asi o nás všech myslí že jsme stupidní idioti a zlomky asi nikdo nechápe. Nebo proč píší že čtyři pětiny... proč nenapsali že v Česku přibylo 25 000 obyvatel z toho 20 000 migrantů ? Proč asi. Mno protože se bojí říct pravdu a manipulují a dezinformují. Číslo 20 000 může až moc vystrašit zotročené ovečky a to je nebezpečné. Protože pak by ovečky strachy nechtěly opustit obydlí a jít poslušně do otroctví, tak jako každé ráno. Doufejme že migranti mají podobně narušenou mysl jako většinoví občané a říkají si tedy tosamé, já nic nezmůžu, doufejme že si neuvědomí: Tyjo, je nás tu dvacet tisíc to je dost na to abychom to tady převzali.. No i tak, já se jich nebojím nebo ano, asi jako divoké zvěře, protože za ni je považuji, chovají se tak, jsou škodná a v případě že se předemnou objeví vlk, rozhodně nebudu volat policajty, zbrojní průkaz nemám, to ale nevadí, neboť na kuši ho nepotřebujete a dá s sní lehko ulovit i takový živočich jakým je agresivní nebezpečný migrant, ostatní normální lidi jsou mi jedno odkud jsou nebo jakou mají barvu, dokonce mi je i šumák jestli se budou na trávnících modlit, můžou si stavět i své kostely, ať si dělají co chtějí když tím nikoho neomezují nebo neohrožují.. V opačném případě lovím škodnou... migranti co máte v úmyslu mě nebo mé okolí ohrozit.. myslete na to..

To ale není vše.. co je horší a znepokojivější zjištění. je jakým způsobem se rozmáhá genetické "inženýřství" spíše bych to nazval jako pokusy doktorů Jackylů nebo pokračování Mengeleho...
  
Už delší čas lze pozorovat jak plíživě a nenápadně se prolamují tyto vědecká tabu a etická pravidla vědecké komunity se zcela ztratila. Neboť nevím o moc vědcích kteří by se postavili všem těm zrůdnostem a vystoupili a řekli by vzpamatujte se uvědomte si kam až zacházíte.. 
Ono to totiž vypadá jakoby si nejvyšší vědecké vrstvy absolutně neuvědomovaly rizika a mají technologie i znalosti k tomu smazat život z planety země. Nanotechnologie, genetické úpravy bakterie a takové různé zásahy do samotného "setupu" života.

Oni zkrátka s tou vědou neumí zacházet, dostali do rukou nesmírnou moc a hrabou se v něčem čemu absolutně nerozumí, ale nevidí možná rizika ani o nich nepřemýšlí, a nebo ano udělají nějaké cinklé testy na pár lidech a tím to hasne.. už se dál nezaobírají jak různé látky mohou reagovat s jinými látkami. atd.
Vyhláška o nakládání s geneticky modifikovanými organismy a genetickými produkty

Třeba půdní agrobakterie. Zde už to zachází někam kde mé znalosti a vzdělání nedosahuje. Ale zdravý rozum používám stále, tak jsem jednoduše pochopil z toho množství odborných termínů a výzkumů, že vědci upravují geneticky nějakou bakterie které pak aplikují na rostliny a ty jsou potom třeba odolné nebo tak nějak to chápu. Údajně dělali mnoho testů a došli k závěru že se bakterie může uchytit v rostlině a člověka neohrožuje. Ale ejhle, po pár letech co to svinstvo žerem, se přišlo na to že za určitých podmínek můžou tyto bakterie se přenést do lidského organizmu a adaptovat se do něj stejně jako do rostliny a dokonce mohou i přenášet geny a měnit... 

Našel jsem velmi výstižný komentář na stránce s článkem o GMO
Bylo to myšleno spíš takto :
Moderní genetické inženýrství však přenáší geny mezi naprosto odlišnými organismy. Gen ryby nebo viru a umístí do DNA rajčete a podobně. Vznikají tak organismy, které by tradičním způsobem šlechtění nikdy vzniknout nemohly.
Na rozdíl od chemické kontaminace, která se dá lokalizovat, je šíření GMO procesem nevratným, neboť se jedná o živé organismy, které rostou, množí se, mutují a migrují. Z tohoto důvodu může genetická kontaminace napáchat daleko větší škody. Mějme vždy též na paměti slova harvardského profesora genetiky Richarda Lewontina, který pro New York Times Magazine řekl: "Nikdo dnes nedokáže přesně říct, jaký dopad může mít GMO na životní prostředí. O tom, jak se organismy z DNA vyvíjejí, víme zatím tak strašně málo, že mě samotného by velmi překvapilo, kdybychom v budoucnosti nedostávali jeden tvrdý úder za druhým."

No z tohoto mi běhá mráz po zádech neboť zde pozoruji extrémně nebezpečný jev, vědci po celém světě vytvářejí takové nebezpečí a v takovém množství, že už jen čekáme na to až někde vypukne velký průser... oni zkrátka vidí jen ty úspěchy, nano sklo, agrobakterie.. atd.. a nechtějí vidět nebo ignorují rizika, navíc jsou příliš krátkozrací na to aby si uvědomovali nebezpečí v souvislostech.. Navíc žádný z těch vědců když na něčem pracuje tak pak nechce zjistit že je to nebezpečné a tak projekt přijde vniveč.. ono investují do toho velké prachy na to aby to mohli potom jen tak zahodit. Tady můžete vidět co dělají peníze.. Tedy tupci kteří s nimi neumí zacházet, protože je to pro ně jako droga, na kterou mají extrémní závislost, musí zvyšovat dávky a mají čím dál větší spotřebu.. 


Potom co mě celkem doráží jsou ti naši čeští naivní vědečtí šašci, kteří naivně věří všem těm vědeckým psychopatům a nechávají se nakazit tou jejich fanatickou neomylností. Potom můžete vidět hromadu blbečků jak vám vysvětlují velice sebejistě arogantně a namyšleně, jací jste blbci a až se rozčilují že někdo kritizuje ty nebezpečné jedy které vytvářejí a čemu říkají jídlo.. 


Proto když vám třeba místo nehtů začne růst cosi mezi listem-kůží-a"jakousi bakterii.. můžete použít svou fantazii a i ta bude krátká na to co se brzy bude dít, pokud někdo ty vědce neprofacká a nepřipomene jim mantinely..Já tvrdím že jsme se nikdy neměli hrabat v genetice, a ještě v nanoměřítku, oni mění všecko, přitom nemají tušení a ani nemyslí na to co dělají.. nebo nechápu jak můžou být tak slepí.. přitom dobře vědí že některé látky jsou extrémně nebezpečné po úpravě.. Potom nechápu jak mohou tak lehkomyslně posílat do světa jiné látky které po jejich bídných testech hodnotí sice jako bezpečné, ale už nehledí dál, nehledí na to jak to reaguje s jinýma látkami, jak se to ovlivňuje jestli třeba nemůže nastat z bezpečné látky látka nebezpečná. Potom jsou další rizika, co zvířata ? Jak mohou vědět, že se nějaká bakterie nevyvine v nějakém zvířeti jinak.



Zkrátka tohle vědecké počínaní pokud někdo nezastaví, vyhladí život na zemi.. Ono dobře nám tak, mě totiž když se snažím něco změnit, zavírají, zatýkají, buzerují a u psychiatra vysvětlují že to nesmím nebo že tak se to nedělá.. ale absolutně nemají zájem o nic.. já mám zájem o všechno, vnímám mnoho informací, oni vnímají jen svou práci a tím to hasne.. a vůbec si neuvědomují co dělají když mě zastavují.. Ono zkrátka mě nikdo nechce věřit to co říkám protože to je o cca 10 let napřed.. vidím zkrátka už teď hrozby které budou za deset let, a myslím že je to proto že teď se to dá ještě zvrátit, za deset let nás čeká peklo.. Měly by jste se začít všichni smiřovat s tím "PŘEKRÁSNÝM" světem ve kterém brzy začneme hororovým způsobem umírat.. 

Stačí se taky podívat jak přistupují k různým nálezům, tady už 20 let se šíří motgellony, už i studie jsou, přesto se nic neděje.. tedy údajně se CDC snaží na něco přijít. Rozhodně to není to co dělat mají, celé je to tady na oko ať CDC FDA nebo třeba náš SÚKL, všechno to je jen proto aby z vás měli zisky.. ano vzniklo to dobrým úmyslem, teda snad,,, očkování takto vzniklo, udělalo dobrou práci ale co se z něj stalo dnes, inteligentní člověk ví.. naivní ovce jde se svým jehnětem k pěšákovi té mafiánské sebranky, který jim bezmezně věří a aniž by to mnohdy tušil, tak maká pro mafii nic víc nic míň a pokud se s tím nechce smířit tak ať prostě to tak je a pokud není doktor sám na sebe, sám svým pánem, musí plnit pokyny mafie.. Né uzdravovat ale léčit. Vycházím ze zkušeností a tvrzení pana Hnízdila, kterého jako jednoho z mála doktorů obdivuji.

Snad jsem vám pomohl pochopit nebo alespoň navedl k myšlence že je situace mimo kontrolu, zdravého rozumu, je to jako nechat si hrát šílence v skladu munice.. a dát mu ještě na hraní cokoli bude chtít.. 
Dále se chystám udělat článek kterým zmapuji morgellony za poslední rok.. už toho začíná být celkem dost.. Všechno co jsem ze sebe vytáhl, je se 110% jistotou že je to ze mě, že to není z venčí, dával jsem totiž pozor a udělal maximum proto abych si byl jistý tím co nacházím, jakmile něco nebylo jisté, třeba někdy mě zasvědí na ksichtě, jenom se dotknu a na prstě vlákno.. tak takové věci jsem nesbíral.. zkrátka všechno je to s naprostou jistotou z kůže.. navíc dneska opět tenká linka jakoby škrábanec dlouhý asi deset centimetrů který je asi 2cm přerušen ale přesto lze jasně vidět, jakoby pod kůží byla 10cm dlouhá nitka která postupně se dostává na povrch kůže.. Naštěstí je to na ramenu nijak to nebolí ale samozřejmě dobrý pocit z toho nemám, pořád je to ve mě a já mohu pouze doufat a děkovat imunitnímu systému že se tím dovede poprat.. ale zbavit se toho.. mno.. to nevím a hlavně co všichni ti kteří nemají takovou imunitu, je x lidí které ta nemoc po pár letech normálně zabila.. a CDC říká, to jsou bludy..
Jednou někomu zodpovědnému zlomím vaz. Mě něco takového říct ještě tak pohrdavým způsobem tak je v momentě mrtev.. Ono nikomu ubližovat nesmím, nemůžu nemám právo a je to špatně, ovšem zpovídat se budu jedině bohu a splným vědomím si to vezmu na triko.. prostě ten nahoře ví a vidí co se děje, tudíž se divím tomu že mi ještě z vrchu nehodil nějakou efektivní zbraň :D


 Ale pozor svět se i mění k lepšímu, včera Rockefferel nebo jak se píše zaklepal bačkorami. 101 let prohýřil, prochlastal, profetoval a měl 7 transplantací srdce, to byla zrůda co odpohledu.. a ty "svůdné" očka, baby po něm musely šílet :D každopádně je konečně po něm.. mohlo by to pokračovat až do posledního parchanta.. Ale mohlo to začít u nás.. :D doufám že ti naši organizovaní zločinci ve vládě jsou brzo na řadě.. :D

***  teď jsem našel velice zajímavý příběh nějaké ruské veterinářky přeložte si toNechte si to přeložit.

Žádné komentáře: